tisdag 17 mars 2009

Terapi

Jag vill shoppa. Handla. Spendera pengar.
Investera i något.
En soffa står fortfarande på önskelistan.
Och en ny mobiltelefon. Min är så godtycklig. Ibland lägger den bara av trots att batteriet är laddat.
En vagn till lilltroll vore fint också.
Jag vet att hon är nästan 4. Men det vet inte hennes ben. De orkar inte gå. Och jag orkar inte en onödig strid.
Så en stadig sulky (ja jag har haft ett par och sålt... nu har vi enbart en resevagn och den som någonsin försökt plöja gatorna fram med en paraplysulky med minimala hjul i snöslask/grus-före med 15 kg last fattar min frustration) med rejäla hjul och luva (= suflett, ett krav från lilltrollet) vore finfint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår att du vill ha vagn till lilltrollet. Emmaljunga Softy fyller väl kraven? Men jag tycker den är rätt klumpig. :/
Vidar gillar sin Teutnia Fun, men den kan nog vara lite liten för lilltrollet.

*kram* <3