fredag 5 september 2008

Framåt!


Förkylning men underbar höstsol.

En granne som kommer med nybakade kanelbullar bara sisådär en torsdagkväll.

En dotter som visar hela barnyogaprogrammet på köksgolvet när hon egentligen borde sitta på sin stol och äta kvällsmat.

Goda vänner på promenadavstånd och te på balkongen.

Flaskan med det rosa bubblet som jag fick av A i en guldfärgad påse.

Skit på tv, men en charmig make.

Det stretar bara lite i ärret.

Imorgon är det konstutställning på Årsta torg. En vän visar sina verk.


På det hela taget ett rätt ok liv.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad att du är på väg uppåt igen. Om ett par veckor lugnar sig mitt liv till mer normalt tempo, då tänker jag att det är dags för en höstfika. Du och jag och ett maffigt bakverk av något slag.

Puss och kram så länge.