torsdag 16 oktober 2008

Det som hände

Idag fick jag svar på en av mina frågor.
Det var ingen felbehandling enligt sös.
De handlade enligt regelboken, men inte min sjukdom.
Det som hände borde inte kunnat hända men vi beklagar det som hände.
Jag vrålar inombords.
Pengarna skiter jag i.
De hade varit bra att ha.
Men det hade suttit jäkligt fint med lite upprättelse.
Jag satt i undersökningsrummet och bad om en operation.
Kände att det var på väg käpprätt åt helvete.
Men mina värden sa annorlunda.
Så det som hände borde helt enkelt inte kunnat hända.
Slutsats - det kommer hända igen.
Det gör mig ont.

1 kommentar:

Charlotta sa...

Har ni haft visning idag??? Uj uj vad jobbigt och spännande. Stor kram. Och glöm inte att lägenheten först är såld när kontraktet är skrivet whatever budgivningen verkar. Inte för att du ska vara negativ, men jag rekommenderar läsning om vår budgivning när lägenheten såldes http://ekvalla.blogspot.com/2008/03/sagan-om-en-budgivning.html . Man ska inte ropa hej...

Lycka till och puss och kram
//Charlotta