tisdag 31 augusti 2010

jag lever

men jag skriver väldigt lite. Här. Kanske för att allt är i förändring och jag liksom inte hittar ord att beskriva allt. Det låter liksom märkvärdigare än det är. Så därför har jag haft bloggpaus.

Men spännande saker händer. Jag söker jobb, blir kallad till intervjuer, bokar möten för att skaffa uppdrag för firman jag försöker få igång, filar på idéer, skriver manus. Författar arga brev till Lilltrollets förskolechef (igen) och har agendan fulltecknad av sådant som känns bra. Liksom på väg. Det känns nytt. Att vara på väg.

Så - jag lever. Jag jobbar för sådant jag vill ska bli. Och kanske kan något av det faktiskt bli? Jag hoppas det. Verkligen.

1 kommentar:

biningshao sa...

Microsoft Office 2010 does an excellent job building on top of what Office 2007 introduced with its new GUI and refined feature set. In particular I've found enhancements in Office 2010 Outlook and Word refreshing and useful right off the bat.